دُختِ بهار

بهار من روزی فرا خواهد رسید...

دُختِ بهار

بهار من روزی فرا خواهد رسید...

ویژه تولد دخت بهار

نظرات 4 + ارسال نظر
سیتاک یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://sitaak.blogsky.com

سلام . تولدتون مبارک

کودک فهیم یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://the-nox.blogfa.com

پیشاپیش تولدت مبارک عزیــــز دلـــــــم
امسال تولدت مصادف شده با تولد حضرت علی.به فال نیک بگیرش.
برات آرزوی یک زندگی سراسر آرامش و پاکی و صداقت و سلامتی و موفقیت می کنم.یک زندگی پر از عشق و عشق و عشق.
خیلی عزیزی برام و این رو خودت خوب می دونی.
می بینی چقدر خدا مهربونه؟می بینی چقدر حواسش به همه هست؟امسال بهترین و شیرین ترین دست نوشته ی تولدت رو خوندم و نمی دونی چقدر ته دلم ذوق کردم.
حالا که خدا حواسش هست پس تو هم حواست به خدا باشه.هیچوقت ناشکری و نا فرمانی نکنیم که خدا دلش بگیره و روشو ازمون برگردونه.
خیلی خیلی خیلی دوستت دارم.تولدت باز هم پیشاپیش مبارک.
:****

کودک فهیم دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://the-nox.blogsky.com

باز هم تولدت مبارک عزیزم.
هر چی آرزوی خوبه ماله تو
:********

من یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ق.ظ

دخت بهار زیبای من. در تمام دنیا اگر اولین نفر نباشم مطمئنا دوین نفری هستم که عاشقانه و بی‌بهانه وبی هیچ انتفاعی تو را دوست دارم و گاهی به خودم شک می‌کنم نکند دیوانه شده‌ام و جذاب اینجاست که این دیوانگی را دوست دارم.اگر شبی پیش با رویکرد همیشگی صراحت و صداقتم به تو گفتم که اثری نمی‌بینم این خود دلیل محکمی است بر اهمیت تو. در صفحات پیشین حضوری پر رنگ دارم و در اینجا راحت شهید شده‌ام.ایرادی نیست ولی ضرورتی به توجیه نبود.عمیق‌ها به سادگی نمی‌روند َ مطمئن باش مهربان تندخوی من.
دخت زیبای بهار من تو را بیش از خود تو می‌شناسن و دوست دارم بگویم که تفاوتی است بین نوشته و کلام آن هم ماندگاری بیشتر نوشتار است. برای تو که گاهی در کلامت نیز گونه‌ای صحبت می‌کنی که آنانکه بی‌دریغ دوستت داند نیز ملول می‌گردندو من بارها گفته‌ام اگرچه این را پذیرفته‌ام این مهمتر است که نوشته‌هایت را بیشتر دقت کن. نمی‌خواهم به زور در نوشته‌ای باشم .
ضمنا اگر باور داری که چقدر دوستت دارم و جدا از عشقم برای نوشته‌هایت به عنوان یک توانمند نویسنده ارزش و اعتبار قائلم لطف کن نوشته‌های این بلاگ را از ابتدا تا انتها مرور کن فکر نمی‌کنی کمی ریاکار شده‌ای. این واژه‌ی ریاکار را از دید ادبی گفتم نه از زاویه‌ی احساس.
تو برایم آنقدر مهمی که این روزها که با بزرگترین چالش شخصی حیاتم روبرو هستم یکی از چند بهانه‌ی من برای مبارزه هستم. پس بدان دخت بهار من تو برای کسی بیش از آنی که خود فکر می‌کنی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد