دُختِ بهار

بهار من روزی فرا خواهد رسید...

دُختِ بهار

بهار من روزی فرا خواهد رسید...

دلم برای خودم تنگ شده است ...




دلم برای خودم تنگ شده است ...

دلم برای بو باران...

دلم برای عطر خیار سبز...

برای طروات چمن....

برای عشق بازی..

دلم برای سُرسُره ...

برای تاب...الاکُلنگ...برای وسطی ...بازی های کودکی...

دلم برای بوی مدرسه ....

بوی کتابهای تازه ...

بوی دفترهای کاهی...

دلم برای مداد رنگی هایم ...                               

لمس حس لباس نو..

کفش های نو و واکس زده...

دلم برای کیف کودکی هایم

دلم لَک میزند برای عشق با طعم صداقت ...

دلم لَک میزند برای بچگی هایم ..

دلم لَک زده برای تـــــــــــــو که هستی اما دوری...


نظرات 3 + ارسال نظر
نیلووو پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ http://niloo-kitty.blogfa.com/

من هم دلم برای خودم تنگ شده.. برای اون روزا که خودم بودم..

ویولت پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

دلم برای باران
عشق بازی
مدادرنگی هایم
اووووووووووووووووووووووووووووووئه
دلم واسه چقد چیزا تنگ شده بود و بیخبر بودم..

غزل بانو چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ http://khak-e-ashegh.blogfa.com

عزیزم این پستت چقدر زیبا بود
رنگهای شاد و گرم!
یادش بخیر مدادرنگی و بوی کتاب نو!
خیلی زیباست این حسا ولی وقتی که ازش رد میشیم متوجه میشیم چی رو از دست دادیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد